Nieuwe modellen SYM

E XPRO

Stadsbezorging is een onstuitbare trend en een bloeiende industrie in alle hoeken van de wereld. Voor elk bedrijf dat behoefte heeft aan een groene leveringsvloot in de stad, is de X'PRO de beste oplossing. Het bezit een wendbaar lichaamsontwerp om gemakkelijk door de stad te komen. Wat de bruikbaarheid betreft, is de e X'PRO uitgerust met LED koplamp, LCD-instrument, verstelbaar achterrek, en een verstelbare achtervering. Bovendien is de e X'PRO geschikt voor één of twee accu's om de actieradius te vergroten. Met al deze briljante eigenschappen is de e X'PRO ongetwijfeld de meest optimale keuze voor zakelijke gebruikers

De e 'XPRO biedt meer bereik op één lading dankzij de vergrote batterijcapaciteit van 22,4 Ah naar 35,2 Ah. Er blijft meer tijd over om te leveren en minder tijd om de accu op te laden of te verwisselen. Dit is cruciaal voor zakelijke gebruikers die langere afstanden moeten afleggen. Ook de zitting is vergroot voor 2 personen. Deze nieuwe versie van e 'XPRO creëert meer flexibiliteit voor rijders in verschillende scenario's. De positie van de achterdrager kan gemakkelijk worden aangepast met de slimme hendel.

JET 14 EVO

Net als de vorige versie heeft de JET 14 EVO compacte afmetingen, vloeistofgekoelde motor en 14'' wielen om hem gemakkelijk door de stad te verplaatsen op een behendige en veilige manier. De nieuwe LED-verlichting en het stijlvolle vizier zorgen voor een sportieve en agressieve look.

Naast de evolutie aan de buitenkant, is de JET 14 EVO uitgerust met keyless 2.0, QC 3.0, tankdop vooraan en grotere opbergruimte onder het zadel. Met al deze veranderingen zorgt de JET 14 EVO niet alleen voor alle praktische zaken die dagelijks woon-werkverkeer vereist, maar ook voor een unieke persoonlijkheid.

JET 14 EVO heeft een volledige LED verlichting en een nieuwe sequentiële LED richtingaanwijzer om de sportieve stijl te tonen. Het sleutelloze systeem biedt zeker een betere gebruikerservaring in vergelijking met de traditionele ontsteking.

Keyless 2.0 is meer gebruikersgericht en gemakkelijker te bedienen. De brandstoftank is verplaatst naar het middengedeelte van het chassis. Met deze verandering kan de rijder tanken zonder het zadel te openen. QC 3.0 is de technologie waarmee batterijgevoede apparaten veel sneller kunnen worden opgeladen dan de standaard USB.

JET X

Als vlaggenschip van de Jet-serie is de JET X uitgerust met geweldige kenmerken maar blijft niet beperkt tot het gewone karakteristieke design, waardoor deze scooter uniek is. De hoogwaardige specificaties bieden rijders gemak, veiligheid en een luxe rijervaring. De geavanceerde technische aanpassing brengt de perfecte wendbaarheid en ergonomie.

De grote upgrades van dit jaar laten de moderne persoonlijkheid van de JET X nog beter uitkomen. Het tractiecontrolesysteem verlaagt het motorvermogen bij verlies van tractie in het achterwiel. TCS helpt ook bij het accelereren op gladde oppervlakken.

Keyless 2.0 is gebruiksvriendelijker en gemakkelijker te bedienen. Met rode stiksels op verschillende patronen van zwart leder versterkt het de luxe stijl van de JET X. De nieuwe stoel is gebouwd met een premium textuur aan de buitenkant met behoud van het comfort. Meer sportieve en agressieve elementen zijn verwerkt in de geometrische stijl van de demperbeschermer.

JOYMAX Z+

JOYMAX Z+ is gebouwd voor maximaal rijplezier. Zijn compacte lichaam bereikt de fijne harmonie tussen de wendbare handling en het business class comfort. Toch is SYM van plan om de JOYMAX Z+ nog concurrerender te maken op de wereldmarkt. Op basis van de uitstekende eigenschappen zijn de rem- en elektronische systemen in de nieuwe versie JOYMAX Z PLUS opgewaardeerd.

Met deze nieuwe verbeteringen is JOYMAX Z PLUS nu alles wat je nodig hebt. Het gaat een nieuwe sensatie veroorzaken in de volgende jaren. Het geheel nieuwe TFT dashboard laat je alle belangrijke info zien die een rijder in één oogopslag nodig heeft.

Keyless 2.0 is gebruiksvriendelijker en gemakkelijker te bedienen. Het heeft een noodontstekingsmodus waarmee u de motor kunt starten, zelfs als de batterij van de sleutelhanger bijna leeg is. De hoekige lijn en de geometrische snit geven een dynamische en sportieve stijl.

De integratie van achterlicht en richtingaanwijzer geeft de JOYMAX Z PLUS een gloednieuwe look aan de achterkant. De toepassing van LED verlichting zorgt voor een betere zichtbaarheid, vooral 's nachts.

JOYRIDE 300

Als antwoord op de groeiende vraag naar de cruiser in het 300cc-segment brengt SYM de JOYRIDE 300 op de markt. JOYRIDE 300 beschikt over compactheid, wendbaarheid, veiligheid en gemak, die het de ideale keuze maakt voor klanten die geïnteresseerd zijn in de 'flat floor cruiser'.

Daarnaast is ook de versie met hoge wielen - JOYRIDE 16 300 - beschikbaar. Met deze twee modellen dekt de JOYRIDE 300-serie het brede scala van de behoeften van de klanten. Het zal het meest concurrerende nieuwe model op de wereldmarkt worden.

De Joyride 300 beschikt over een TCS systeem. Bij het accelereren op een weg met lage wrijving, bestaat het risico van de controle te verliezen. TCS probeert te voorkomen dat het achterwiel van een voertuig niet doorslipt bij het starten van de motor, accelereren of het nemen van bochten.

MM BCU

SYM lanceert dit jaar het eerste model van de "CU" serie - MMBCU. "CU" staat voor "Crossover" en "Unique". "MMB" staat voor "Mamba". MMBCU simuleert het beeld van de mamba, zoals de schubben van de slang en het patroon van de slangenbuik op het lichaam.

MMBCU gebruikt ook een nieuwe kleurcoating techniek, waardoor de kleuren er anders uitzien in de verschillende lichtomstandigheden, aangezien mamba slangen zich in verschillende omgevingen kunnen aanpassen. Net als de mamba heeft MMBCU de kenmerken van een snelle beweging.

Het is afgestemd als een grand touring sportmodel dat meer geschikt is voor langeafstandsritten en een goede functionaliteit heeft.

Samen met andere kenmerken zoals A.L.E.H en Z.R.S.G, zal MMBCU rijders een geheel nieuwe rijervaring geven. A.L.E.H: Motorophangsysteem waarbij de rijstabiliteit van MMBCU wordt verbeterd tijdens het openen van het gaspedaal. Z.R.S.G: De dynamo drijft de krukas rechtstreeks aan om de motor te starten. Daarom kan de MMBCU soepel en stil worden gestart.

Met deze geavanceerde technologie is de rit niet alleen veilig maar ook milieuvriendelijk. Zonder het DRG-chassis is de praktische ruimte vergroot. MMBCU heeft een 28 liter inhoud onder de zitting. Het is groot genoeg voor een integraalhelm en het belangrijkste voor onderweg.

SYMPHONY CARGO

SYMPHONY CARGO is de scooter met hoge wielen voor bedrijven die bestelwagens nodig hebben. Het heeft vele functies die voldoen aan de behoefte van zakelijke gebruikers. Op EICMA van dit jaar introduceert SYMPHONY CARGO met trots de versie met voorrek op de wereldmarkt.

Met het extra voorrek heeft de SYMPHONY CARGO een maximaal laadvermogen van 65 kg bereikt. Het is nu de beste scooter die de ondernemers helpt om elke kans te grijpen. De koplamp en het signaallicht zijn naar voren verplaatst om meer ruimte te creëren voor de voorste lading, wat de laadcapaciteit voor zakelijke gebruikers vergroot.

De scooter maakt gebruik van een CBS systeem, waarbij de bestuurder door het indrukken van één van de remhendels tegelijkertijd de voor- en achterremmen bedient en de achterremmen gelijktijdig in werking stelt. De rijder en de lading worden dan extra beschermd. Nadat de scooter is gestopt, kan de bestuurder de remhendel van het achterwiel snel vastzetten. Hiermee kan de scooter schuin parkeren, wat de veiligheid sterk verbetert.